מנבכי ליבו של פעיל זכויות אדם שנמצא כרגע על הספינה ההומניטרית   Leave a comment

מעניין איך מרגישים השמאלנים הבוגדנים אשר נמצאים על הספינות ההומאניטריות עכשיו, כאשר השמאל הפציפיסטי שותף מלא בשיגור אש חמה על ישראלים, יהודים, אחים. הפן הזה לא מסוקר, לא מדובר, נעלם מכותרות היום ההיסטריות בעניין הריגוש החדש: ה מ ש ט !

כותרת תחליפית:

השמאל ה'פציפיסט' פותח מלחמה בנשק חם על העם (המכונה על ידם: הימין ה'אלים')

אני רודף שלום עכשיו, מסרב לשרת בצבא העם היהודי, אני פציפיסט.

אך באותה נשימה, היום, אני לוחם צדק ושלום למען ערבים הכבושים והמעונים, באמצעי לחימה אמיתיים מול אחי היהודים בישראל.

בחיים לא הייתי בקרבת נשק חם מכל סוג שהוא.

אני משקשק מפחד ליד הערבים שבספינה ואני מחייך ומביע כלפיהם  Peace & Love

פתאום אני מוצא עצמי תקוע איתם בספינה בלב ים, רואה את פרצופם המתלהם והאכזר, ואין לאן לברוח!

אני לא אגלה זאת לאיש.

רק ביני לבין עצמי.

אני שותף למהפכת שנאה אנטי-ציונית היסטורית!

בכל זאת, אירוע גדול ובעל חשיבות.

אני שמאל ציוני גאה!

אני יורה בנשק חם על האחים שלי.

(יש לי אחיין שמשרת בצה"ל בחיל הים! אני רק מקווה שספינתינו לא יורה חס וחלילה עליו…)

התת מודע שלי זועק ואיני שומע:

אין לי החירות והאומץ לשנות דעה.

אני אסיר בממלכת החירות והמוסר בשם המצפון, הפציפיזם, האהבה, הצדק, הגלובליזציה והשלום.

לא זכויות ולא אדם! אני בתוך סחרחרת של אש ודם!

מתי כל החלום הרע הזה יגמר ובעזרת ה' אשוב הביתה ואצפה באיזה "טוק שואו" שמאלני בפלאזמה שלי בסלון !?…

ממני לעצמי,

פעיל זכויות הדם

*הסיפור אינו אמיתי, אלא בדוי מליבי הכואב מאד

פורסם י"ב אלול ה'תש"ע על ידי מאורעות היהודים ב-סאטירה, שמאל רדיקאלי

תגים:

להשאיר תגובה

